Užsisakykite demo!
+37052110110

Ar Jūsų klientų aptarnavimas pats geriausias?

Klientų patirtis yra svarbi ir išskiria jus iš kitų. Norite, kad Jūsų prekių ženklo pažadai taptų tikrove ir būtų įgyvendinti. Klientai nori būti vertinami ir aptarnaujami visais kanalais. Svarbiausia yra suderinti Jūsų procesus su kliento patirtimi ir užtikrinti, kad klientas pasieks tinkamus žmones, kurie išspręs jo problemas ir neužtruks ilgai. Pristatant centralizuotai valdomus ir išmaniuosius sprendimus, skirtus klientų komunikacijos kanalams valdyti iš vienos vietos, pasikeičia situacija.


Būtent čia jums padės kontaktų centro sprendimų paslaugos.

Esame oficialus Sinch Gold partneris ir parduodame geriausią jų sukurtą Sinch Contact Pro programinę įrangą. Mes rūpinamės klientų patirties sprendimų kūrimo ir valdymo gyvavimo ciklu – nuo debesų infrastruktūros ir nestandartinių sprendimų iki programinės įrangos diegimo ir integravimo, konsultavimo, nuolatinės pagalbos ir priežiūros.



Peržiūrėkite Sinch Contact Pro privalumus

  • Valdysite visus komunikacijos su klientais kanalus iš 1 vietos!
  • Dvipusė komunikacija – efektyvi klientų aptarnavimo priemonė visiems skambučiams, el. laiškams, SMS žinutėms ir “chat” kanalams, įskaitant skambučių įrašymą, automatinį perskambinimą, išmaniąją IVR funkciją ir kt.
  • Išmanusis kontaktų nukreipimas ir tvarkymas užtikrina, kad Jūsų klientai susisieks su tinkamais žmonėmis, ir jie greitai išspręs jų problemas.
  • Didesnis darbuotojų produktyvumas, nes keliems kanalams naudojama viena priemonė.
  • Visiškai automatizuotos išeinančių skambučių apklausų, pardavimo ir telerinkodaros kampanijos nepriklausomai nuo vietos.
  • Stebėjimo realiuoju laiku, ataskaitų rengimo ir kokybės analizės priemonės.
  • Patikima, saugu ir integruojama su Jūsų turimomis IT ir komunikacijų technologijomis.
  • Naudojimu pagrįstas atsiskaitymas.
  • Šiuolaikinė internetinė vartotojo sąsaja, palaikanti visas populiarias naršykles. Vartotojams nereikia jokio diegimo.
  • Integruojama su žinomiausiais CRM sprendimais rinkoje, pvz., SAP Service/Sales Cloud, Salesforce ir ServiceNow. Taip pat galima integruoti su kitomis platformomis, tokiomis kaip Zendesk.
  • Bėgant laikui ir didėjant apimtims, nuolat tobulėjanti išmanioji sistema.
  • Sukurtas nuotoliniam darbui ir norint jį naudoti reikia tik interneto prieigos.
  • Sutaupykite pinigų ir IT išteklių, nes mes už jus paleisime ir prižiūrėsime Jūsų naujus klientų patirties sprendimus.
  • Ilgesnė nei 19 metų komandos patirtis ir iniciatyvus požiūris – mūsų sistemos padeda aptarnauti klientus 24/7.
  • Ilgalaikis stabilus partneris, nes mes pasiruošę ilgalaikiam bendradarbiavimui.


Jūsų įmonės poreikiai yra pats svarbiausias mūsų prioritetas ieškant geriausių programinės įrangos sprendimų. Susisiekite ir pakalbėkime!

Peržiūrėkite produkto video įrašus

Kontaktų centro sprendimai - išmaniai multikanalų patirčiai

Šaltinis: Sinch

Įeinantys skambučiai, išeinantiesji SMS ir bendravimo istorija

Šaltinis: Sinch


Ir dar

Norite išbandyti prieš perkant? Galite!

Prieiga prie mūsų demo versijos suteiks galimybę išbandyti produktą prieš jį įsigyjant. Paprašykite nemokamos demo versijos ir pasitarkite su mūsų specialistais, kad priimtumėte geriausią sprendimą. Užpildykite toliau pateiktą formą.

Pakalbėkime

Būdami vieni pirmųjų debesijos pagrindu veikiančių skambučių centrų sistemų jau 2002-aisiais, tikime, kad nepriekaištingas klientų aptarnavimas yra vienas svarbiausių verslo dalių.

 

Mūsų debesijos paslaugos naudojamos visame pasaulyje ir mūsų sistemos padeda aptarnauti klientus 24/7.

 

Gaukite atsakymus į savo išskirtinius klausimus. Esame tam, kad jums padėtume. Užpildykite pateiktą kontaktų formą arba rašykite mums adresu info@prominion.eu

* Šie laukai yra privalomi









Jūsų duomenys pas mus yra saugūs ir neperduosime jų trečiosioms šalimis komerciniais tikslais.



Mes naudojame slapukus analizei ir norėdami pasiūlyti jums aktualią informaciją. Spustelėdami mygtuką „Gerai“, patvirtinate, kad sutinkate naudoti slapukus. Sužinokite daugiau..